De contributie van hardloopvereniging Lichtlopen bedraagt:

Voor trainingsleden 83,50 (vereniging) + 16,50 (Atletiekunie) per jaar, dus 100 euro in totaal.

Een wedstrijdlicentie voor trainingsleden kost 22,50 per jaar (optioneel).

Leden die niet mee willen trainen maar wel op een wedstrijdlicentie van de Atletiekunie willen lopen betalen 45 euro per jaar.

Voor een eerste inschrijving bij de Atletiekunie is 6,80 euro verschuldigd.

Wat krijg je er voor?

Als trainings lid kun je wekelijks op woensdag en zondag met de groep meetrainen. Je krijgt dan elke drie weken een trainingsschema op maat. In dit schema wordt rekening gehouden met de dagen waarop jij wilt trainen. Verder houdt het schema natuurlijk rekening met jouw persoonlijke situatie en jouw persoonlijke doelen.

Op maandagavond wordt er in Akkrum getraind op wisselende locaties. Woensdagavond wordt er in Sneek getraind en verzamelen we op het parkeerterrein bij het Rasterhoff park. Op zondag trainen we op verschillende locaties in de omgeving van Sneek.