Vanaf aanstaande maandag (8 april) is het nu ook mogelijk om op maandagavond te trainen. Net als op woensdag beginnen we om 19:00, verzamelen op het parkeerterrein van Van der Valk. De training zal grotendeels in het Rasterhoffpark plaatsvinden en zal maximaal anderhalf uur trainen. Leden van hardloopvereniging kunnen zowel op woensdag als op maandag meetrainen. Lijkt het je leuk om ook eens met de Lichtlopen groep mee te trainen? Doe dan vrijblijvend een keer mee, misschien is het ook wat voor jou.

In grote lijnen ziet de training er als volgt uit:

• 10 minuten inlopen
  • losmakende oefeningen
  • core en/of loopscholing
  • versnellingen
  • hoofdprogramma (intervallen in minuten)
  • uitlopen

2 thoughts on “Trainen op maandag

1. John Meijning

Hallo mijn naam is John
    Wil graag een keer mee trainen ,en kijken of het wat is voor mij .
    Loop nu vaak alleen ,maar wil mijn houding van het lopen verbeteren (lichaam)

mvg John Meijning

2. Harry

Hallo John,
    Je bent van harte welkom om op maandag eens een keer mee te trainen. We verzamelen om 19:00 op het parkeerterrein van Van der Valk, Sneek. De training duurt tot uiterlijk 20:30.