De lopers van hardloopvereniging Lichtlopen kwamen afgelopen weekend in verschillende wedstrijden in aktie.

In Eindhoven liep Hanneke Thoen de marathon, helaas was ze kort voor de wedstrijd ziek geworden waardoor ze niet optimaal kon presteren. Op karakter liep ze de marathon uit in 4:58:33, na afloop meteen al een plan voor een volgende marathon in het voorjaar. Deze tijd moet verbeterd worden. Geart Jorritsma liep een deel van de marathon als haas voor Björn Koreman die uitkwam op een tijd van 2:17.

Mariël Vermeulen liep een snelle tijd op de 4 mijl in Groningen, ze ging in 32:44 over de finish.

Maar liefst vier Lichtlopen dames namen deel aan de Woutersbergcross in Oranjewoud, op de 2,9 kilometer lange cross noteerden ze de volgende tijden: Jantsje Eerhard 22:33, Debby Tuinstra 22:45, Gethy Kroese 24:05 en Johanna Overdijk 25:07.