Alle georganiseerde loopevenementen zijn de komende tijd afgelast vanwege corona. Om toch ergens naar toe te werken hebben we bedacht om een virtuele loop te organiseren voor de leden van Hardloopvereniging Lichtlopen.

We hebben een parcours uitgezet voor een 10 km en een halve marathon. Tot en met 31 december kun je een zo scherp mogelijke tijd lopen op één van de parcoursen. Voor elke deelnemer is er een leuke herinnering. De snelste heer en de snelste dame op beide afstanden worden beloond met een beker. Deelname is geheel gratis, geen verzorging op elke 5 kilometer. Je mag één poging op één parcours mee laten tellen voor het klassement, lever hiervoor bewijs (strava, garmin, suunto, polar of iets dergelijks) aan nadat je hebt gelopen, dit kun naar info@lichtlopen.nl sturen. Je mag altijd een nieuwe poging opsturen als je je tijd hebt verbeterd, of wanneer je denkt dat je op de andere afstand meer kans hebt op de beker ;-).

Op afstandmeten.nl kun je de routes vinden: tien kilometer en halve marathon.

Het lijkt ons leuk om de komende tijd regelmatig een tussenstand van de competitie te publiceren, dus doe zo snel mogelijk een poging en laat je medehardlopers zien waar je toe in staat bent.

Start- en finishpunt tien kilometer:

Start- en finishpunt halve marathon: